Flikar

måndag 2 mars 2015

Dags att gå vidare?

Bilder från min Instagram.

Hej hopp! Här har jag inte varit på ett tag nu och vet ni vad? Jag har inte saknat det heller! Och det, ska jag säga, har varit en väldigt konstig känsla för mig, att inte sakna bloggen.
Det har liksom känts som att jag borde sakna den, för det har jag alltid gjort förut, när jag haft perioder med lite längre frånvaro. Men nu har något hänt.
Det känns sorgligt men samtidigt skönt på något vis. Det är kanske helt enkelt dags att gå vidare, efter åtminstone fem år med bloggandet, och göra något annat?
Jag har inte slagit sista spiken i kistan än, för att sluta med bloggandet har i alla år varit en helt främmande tanke för mig, men jag känner att detta är ett steg i den riktningen.

För er som inte vill säga mors och goodbye, so long, hej då och adjö så kan jag lugna er med att ni kan fortsätta följa Numo's äventyr på Instagram, ni hittar mig där som @lisa_numo. Jag hoppas ni vill hänga med mig där!

Vi får helt enkelt se vad som händer med bloggen här framöver. Så länge säger jag stort tack till er alla som hängt här, vare sig det varit ett kortvarigt eller långvarigt besök. :)
Kram!

/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar